25 mei 2016

Veelgestelde vragen

Ik heb geen mail ontvangen na het inschrijven! Wat nu?
Omdat wij met een geautomatiseerd systeem werken kan deze mail in je ongewenst of in je spambox komen. Mailproviders zoals outlook verwijderen deze mail binnen 10 dagen.

Als je niet betaald krijg je ook geen mail. Door niet te betalen annuleer je je inschrijving.

Ik weet niet of ik mij al ingeschreven heb! Wat nu?
Als de aanmelding (en betaling) is voltooid krijg je een bevestigingsmail. Kijk in je mailbox of je deze mail hebt gekregen. Heb je deze niet gekregen kan je altijd een mail sturen naar inschrijving.espel@gmail.com met de vraag op controle.

Door omstandigheden moet ik mij afmelden, hoe doe ik dat?
Meldt je af via deze pagina: klik hier

Bij aanmelding moet ik persoonsgegevens aan jullie doorgeven. Waar worden deze gegevens voor gebruikt en hoe gaan jullie hiermee om?
Je kan alle informatie over de persoonsgegevens vinden op de pagina van onze privacy verklaring.